Hary Tanoe Berdiskusi dengan Mendag Malaysia dan Chairman Berjaya Group

Minggu, 08 Januari 2023 - 14:00 WIB
loading...
Hary Tanoe Berdiskusi dengan Mendag Malaysia dan Chairman Berjaya Group
Executive Chairman MNC Group Hary Tanoesoedibjo bertemu dengan Mendag dan Industri Malaysia Tengku Zafrul Aziz dan Chairman & Chairman Berjaya Group. Foto/Ist
A A A
JAKARTA - Executive Chairman MNC Group Hary Tanoesoedibjo bertemu dengan Menteri Perdagangan Internasional dan Industri Malaysia Tengku Zafrul Aziz dan Chairman & Chairman Berjaya Group Tan Sri Dato' Seri Vincent Tan Chee Yioun, Sabtu (7/01/2023). Pertemuan yang berlangsung hangat tersebut membicarakan sejumlah peluang kerja sama.



“Having discussion with HE Tengku Zafrul Aziz, Minister For International Trade & Industry, Malaysia and Tan Sri Dato' Seri Vincent Tan Chee Yioun, Chairman & Founder of Berjaya Group,” ujar Hary Tanoe, Minggu (08/01/2023).

Berjaya dan MNC Group merupakan partner bisnis. Terbaru, PT MNC Kapital Indonesia Tbk (BCAP) dan Berjaya menandatangani non-binding term sheet untuk memungkinkan kedua belah pihak menjajaki bisnis e-money di Malaysia.



Berbekal kekuatan BCorp dan BCAP, kemitraan strategis ini akan mengembangkan dan memperluas layanan terkait e-money, khususnya antara Indonesia dan Malaysia.

(uka)
Baca Berita Terkait Lainnya
Copyright ©2024 SINDOnews.com
All Rights Reserved
read/ rendering in 0.1008 seconds (0.1#10.140)